tiistai 29. maaliskuuta 2016

Uusia alkuja (2013)

Alussa edetään tarinankerronnallisesti mielenkiintoisessa järjestyksessä. Leffassa on alusta loppuun asti tosi miellyttävä tunnelma. Tulee mieleen muutaman vuoden takainen Once. Kaikki näyttelijät onnistuvat, varsinkin Mark Ruffalo. En pidä Keira Knightleyn kehonkielestä. Loppuratkaisu jää minun makuuni liian avoimeksi, mutta kaiken kaikkiaan tästä leffasta jää hyvä mieli.


****
Uusia alkuja (Begin Again, 2013)
Ohjaus: John Carney.
Pääosissa: Keira Knightley, Mark Ruffalo, Adam Levine, Hailee Steinfeld, James Corden, Catherine Keener.

3 kommenttia:

  1. Tällähän on siis sama ohjaaja kuin Oncella...
    Itse rakastuin tähän leffaan tulisesti!

    Aiheesta kolmanteen, oletko nähnyt uuden Bridget Jonesin trailerin! Olen palanut halusta jakaa tämä jollekin, kun oma tuttavapiiri ei oikein kyseistä naista fanita ja muistaakseni sinä jokseenkin ainakin tykkäsit...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whaaaaat!? En ole nähnyt! Paitsi nyt kun kerroit niin tietysti heti googletin! ;D

      Nyt oon siis nähnyt tulevan Bridgetin trailerin. Kiitos kun kerroit!! Joo, tykkään Bridgeteistä tosi paljon. Kaksi ensimmäistä kirjaa oon lukenut sata kertaa ja kolmannenkin kertaalleen. Leffat ottaa tosi paljon vapauksia, mutta oon tykännyt niistäkin kovasti. Omana on kaikki. Trailerin perusteella 3. leffalla ei ole juuri mitään tekemistä kirjan kanssa. Koska 3. kirjassahan Bridget oli jäänyt leskeksi ja oli yksinhuoltajaäiti, Markin kuoltua.

      Mutta pitäähän toi nähdä! :D

      Ps. Multa oli mennyt ohi, että Begin Againilla ja Oncella on sama ohjaaja. Olen selvästikin todella kujalla kaikista leffafaktoista ja -uutisista nykyisin.

      Poista
    2. Mutta kertoo jotain asiantuntijuudestasi, että osasit silti niputtaa leffat yhteen!!

      Ihanaa, että jaat hyvän maun ja olet kanssa Bridget-friikki :D
      En malta odottaa uutta leffaa...

      Poista

Kiitos kun jätät kommentin! :D